Followers

07 June, 2010

x sapa tahu

letih badan..... berjalan tanpa henti... 2 hari... sampai ke hujung benu asia... hehe.. zai pon dah selamat diijabkabul... cerita lucu dr zai.. 7 kali lafaz baru lepas.. haiyooo... mcm takut oooo... cik abg nye pekat sgt utara ni... hurm... payoh gak ni... saksi dok pehe kecek mendeeee.... org jowo kok... apa bila bertembung kedua nya.. maka... terbaboooooo.......... heheeh... geli ati je.. no hikmat tu... Alhamdullilah lepas rehat seketik berjaya gak melepas saat paling genting dan mendebarkan... ijab kabul... seb bek aku x de,.., kalu dak aku yg pengsan.. slalu tgk org menikah.. aku yg gabra beruk nye.. jantung ni dag dig dag dug.. cam aku plak nak kena nikah.. tapi mmg seh.. aku x leh dgr org bernikah.. haiyo..... atuttttttt... sok aku menikah tah camno tah......

No comments: