Followers

19 May, 2010

rasa terkedu

smlm apa yg aku jangka terjadi... terjadi... bila buat keja dlm keaadaan tekanan yg teramat sgt... u tend to make a mistake..... mistake by mistake... and dats y i've made my mine to resign from the co.... enough for me to fool myself n biarkan je diri ni buat salah...walaupon tau salah.. 1st mmg x kan ada penyelesaian sebab org dah x suke... apa kite buat pon mmg salah.. even i hav bring lots of saving to the company... they just ignore it.. still hardly digging looking for mistake... create it to be a mistake.. or just declare dat what am i doing is wrong... stupid murron.

like wat i'm mumbling yesterday to my colleague... sya ni dah x lawa..x de paras rupe..org mmg x suke... it's hard to org mcm sya yg x de rupe.. x pandai kipas2.x pandai gedik2... nak hidup kat keparat co ... serius... lelaki tau je la perangai mcm mana..arghhhhhhhhh..

hari ni... aku berdoa.. moga Allah membantu ku dlm urusan.. menyelesaikan masalah yg sepatutnya bole diselaikan dgn mudah.. tapi sengaja dibesarkan... salah aku ada.. cume ... tah la... nak tulis pon malas... inikan lgi nak ckp... aku telan je... org kalu dah bodoh sombong ckp la mcm mana... bukan bodoh lagi.. bak kata staf2 lain.. aku x ckp.,.. dia tu dungu.. tahap x bole nak diajar lgi... hurm ni lg aku bengang.. aku kalu x suke mmg aku tunjuk je.. bab tu la aku kena makin hari makin teruk.. wat pe nak berpura2... setengah yg pandai hidup, depan2 ciom buntut.... aircond 7hp.... tpi belakang... MasyaAllah..... kalu aku bole tape bg si dungu tu dgr... pengsan dia.. dgr camne org ckp pasal dia... tapi aku bukan camtu.. lantak la korang nak ckp apa... tu korang punye pasal... aku pon dah cukup byk carik pasal... gara2 byk sgt nak selamatkan org ni la.. org tu la... tau2 x de sapa nak selamatkan aku.,....

No comments: