Followers

20 November, 2008

TRANSFER FROM 360

thn tu la last aku jupe dokter gigi..masa tingkatan 4... tu pon mak aku masuk sekali .....jumpa dokter..heheheh..... DR RAMA......

ni baru balik jumpa dokter gigi...selepas setahun yg lalu... setahun yg lalu....aku yg lalu...skang aku yg skang...cam tak cayer.... aku jumpa dokter..rilek je.. steady je... tak takut lansung.... hurm.. sedar2 je dah kena panggil... dgn gagahnya aku melangkah..hahah.. dokter tanya aku jawab... hurm...aku mmg dah kuat... caya la...... tak sakit sgt pon... kejap je aku kejang2..dokter kata.."jgn genggam tgn........ ok..... jgn tutup mata....ok..... ... siap...yeah...... appointment balik.. next week...
takpe...aku dah tak takut....

mengimbas setahun lalu....huk..huk... jantung aku main lagu rock... sementara nak masukk...muka aku ni dah pucat lesi...buat pertama kali selepas 11 thn baru aku jumpe doktor...gile kan..penakut nak mampush...... dokter tgk muka aku pon dah takut....
dia pon pysko aku... (ke aku dah citer kat blog ni???) ...aku pon lupe.... rilek...tarik nafas..... ok...ingat benda lain ye...pikir benda yg indah2...jgn ingat kat sini....

masa tu kan aku tgh angau..... hahaha... inagat kat dia je...aku bersama dia di bawa melayang ke negara mana tah.... hayal je...aku ikut dokter tu ckp...takut nyer pasal... tetiba siap je... aku sengih2... hah tak sakit kan.... dokter tu ckp... aku terkepot2 kuar...nagn muka malu nye... dah beso panjang penakut.... hapa daa.......
Tuesday November 11, 2008 - 03:11pm (

No comments: